Belka
Piątek, 5 Lipca 2024   imieniny: Karolina, Antoni, Filomena
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

LANĈERTO liderem badania Daymaker Index 2015

Data publikacji: 2015-03-23, Data modyfikacji: 2016-09-27
A A AWydrukDrukuj  
 
LANĈERTO liderem badania Daymaker Index 2015

Firma badawcza Daymaker Poland już po raz piąty przeprowadziła ogólnopolskie badanie poziomu jakości obsługi klienta wśród 820 sklepów 164 sieci handlowych w 18 branżach. LANĈERTO, założona w 2008 roku w Łańcucie marka mody męskiej, specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual, zajęła pierwsze miejsce w rankingu, zyskując tym samym miano firmy obsługującej klientów najlepiej w Polsce.

Coroczne badanie Daymaker Index, prowadzone w Polsce, Szwecji, Czechach i Norwegii, ma na celu zbadanie jak zmienia się i ewoluuje poziom obsługi Klienta i udowodnienie, jak kluczowe ma on znaczenie dla firm stawiających na ciągły rozwój i polepszanie swoich wyników finansowych.

W roku 2014 LANĈERTO zajęła pierwsze miejsce w segmencie sklepów odzieżowych. W globalnym rankingu wszystkich branż firma zajęła natomiast równie wysokie drugie miejsce, pokonując prawie 160 sieci handlu detalicznego, nieznacznie ustępując jedynie sieci perfumerii Douglas. W tym roku wynik udało się poprawić, zdobywając pierwsze miejsce.

Już w 2008 roku, kiedy LANĈERTO dopiero się formowało, przyjęliśmy założenie, że całą ideę marki chcemy oprzeć na dwóch filarach, których naszych zdaniem brakowało na polskim rynku. Są to wysoka jakość produktu i kompetentna, profesjonalna obsługa – mówi Tomasz Ciąpała, Wiceprezes Zarządu LANĈERTO S.A. Z roku na rok staramy się podnosić standardy, ujednolicać poziom obsługi i jednocześnie nie zatracić osobistej relacji z klientami odwiedzającymi nasze salony. To szczególnie ważne przy takiej skali – tylko w ubiegłym roku zanotowaliśmy ok. miliona odwiedzin we wszystkich naszych salonach – dodaje.

Badanie Daymaker Index prowadzone jest na zasadach mystery shoppingu (tajemniczy klient). W jego ramach w sklepach pojawia się osoba, która obserwuje i analizuje jakość obsługi, a następnie wypełnia ankietę satysfakcji. Sprawdzane są różnorodne czynniki, takie jak powitanie, zainteresowanie pracowników sklepów osobą klienta czy wiedza na temat asortymentu.

Firmy, które chcą poprawić ogólną jakość obsługi, powinny zwracać szczególną uwagę na odpowiedni dobór personelu. Ważne, żeby zatrudnione do kontaktu z klientem osoby miały już doświadczenie i przynajmniej elementarną wiedzę na temat ofertowanych produktów.

W salonie czy sklepie, zwłaszcza w branży odzieżowej, sprzedawca pełni przede wszystkim funkcję doradcy klienta. Przy wyborze garnituru dobrą radą służyć należy w kwestii doboru kroju, koloru czy dodatków, nie tylko pod kątem cech fizycznych klienta, ale także preferencji czy charakteru.

Profesjonalna obsługa klienta jest wyzwaniem, a współcześni nabywcy mają bardzo zróżnicowane potrzeby. Niektórzy potrzebują kompleksowej usługi, jednak coraz częściej zdarzają się klienci coraz lepiej wyedukowani, również w kontekście światowych trendów modowych. Na ten stan rzeczy wpływ ma z pewnością szybki rozwój blogosfery oraz kanałów social media, dlatego też oprócz umiejętności komunikacyjnych, sprzedawcom przyda się wiedza oraz profesjonalna prezencja.

Nagroda jest wypadkową wielu czynników. Do jej zdobycia z pewnością przyczynili się wszyscy pracownicy naszych salonów, ale także nowy, systematycznie wdrażany koncept salonu sprzedaży oraz wzmocnienie działań z zakresu visual merchandisingu. Nieustannie rozwijamy także wysoką jakość naszych produktów – dodaje Ciąpała.

Więcej informacji na temat marki LANĈERTO znaleźć można na stronie www.lancerto.com. Szczegóły badania Daymaker Index 2015 dostępne są na stronie www.daymaker.pl.

LANĈERTO, Autor zdjęć: LANĈERTO
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat łańcucki - powiat w województwie podkarpackim, w skład którego wchodzą gminy: Łańcut, Białobrzegi, Czarna,Markowa, Rakszawa i Żołynia, zajmując powierzchnię 451,95 km².

    Atrakcje przyrodnicze stanowią: rezerwaty przyrody (Wydrz i Husówka) oraz obszary chronionego krajobrazu (Brzóźniański Obszar Chronionego Krajobrazu, Hyżniańsko –Gwoźnicki Obszar Chronionego Krajobrazu oraz Zmysłowski Obszar Chronionego Krajobrazu).

    Do zabytków zaliczają się: Zamek Lubomirskich, Powozownia, Synagoga, Kościół Farny oraz Browar Łańcut założony w 1777 roku.

    Powiat Łańcucki jest powiatem rolniczo – przemysłowym, a podstawową gałęzią tutejszej gospodarki jest przemysł spożywczy. Dzialaja tu między innymi firmy: Koelner SA, Polmos Łańcut, Zakład Poligraficzny „Techgraf”, Zakłady odzieżowe „Vipo” czy Lancerto S.A.

    Na terenie powiatu łńcuckiego występują zasoby kruszców budowlanych, gazu ziemnego oraz złoża wód mineralnych.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola